جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

حکم کمیته انضباطی درانتظار مدیررسانه‌ای استقلال| شکایت قطور باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر: ۹۲۶۵۹
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
حکم کمیته انضباطی درانتظار مدیررسانه‌ای استقلال| شکایت قطور باشگاه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس با جمع آوری مستنداتی شکایتی را علیه مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال تنظیم کرده است. این شکایت به کمیته انضباطی رفته و محرومیتی را برای این عضو باشگاه استقلال به دنبال خواهد داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اظهارات عجیب محمد نوری فر، مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال علیه باشگاه پرسپولیس و زیر سوال بردن قهرمانی‌های این تیم در سال‌های گذشته با خشم هواداران این باشگاه مواجه شده و تبعات این موضوع سبب شده مدیران باشگاه پرسپولیس با جمع آوری مستنداتی از مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند. طبق شنیده‌ها از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه و محرومیت در انتظار مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال خواهد بود. مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال معمولا در نشست‌های خبری موضع گیری‌های تندی انجام می‌دهد که این مسئله برای باشگاه استقلال دردسر‌های بسیاری ایجاد کرده است. با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال در این فصل بنای آرامش را در این باشگاه بنا کرده باید دید با رفتارهای حاشیه ساز مدیررسانه‌ای باشگاه چه خواهد کرد و آیا تصمیمی قطعی پیرامون او اتخاذ می‌کند، یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->